:),

Gårdagen börja med att jag, Anna, Aan o Elin satt hema hos Elin :) Va trelivgt.
Sen bar det av till Statt, gratis inträde, välkomst drink o spec erbjudande i baren som smaka wierd ;P
Va inte så jävla kul endå.
Va två saker :) Den ena killen i underkläder, snacka om HEEET, VILL HA!! :D
O sen vare en annan grej me, men det tänker jag jag inte säga här ;)

Haha, såg dig denna gång me, ojoj, att du vågar! Slår nästan vad om att du inte berättar nått! Haha, jag bara njuter,.


Idag äre min dag, Anna dagen, min namnsdag :) Har bara den kvar. Dom böt ut Lina mot Carola, schyrre lixom!

Göra idag då? Hmm jaa, mår bajs, är typ sjuk igen. Går fan inte till skolan i möra om jag mår såhär :( Så det blir väl att tycka synd om mig själv o kolla på film,.





Bye,

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeeh.. ja vill bara säga en sak att du vet ingenting! fy fan.. ja vet att du menar mig så det e ingen ide att du skriver en massa skit!

2007-12-09 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0