...

Det svider i ögonen. Somna halv 4 inatt. Kunde inte sova.
Så jag kollade på Förhäxad :) Så jävla bra äre ;)

Ohh va allt känns bra nu :)
Är ledig i möra och ska göra mitt bästa för att det ska gå bra :D

Har komme fram till en grej oxå. Ska ta det lugnt, med allt. Går nog bättre då skulle jag tro.
Men som sagt, I'm very happy right now, and no one can change that ! :)

Längat till nyår nu, hoppas att vi får stugan, så himla najs :) Wie!
Jul vore inte heller fel, lite lov.


Skönt iaf att denna helg blev utan ångest. Ångrar inget jag gjort i helgen :) Känns underbart!
Nu är bara frågan om det blir Jul Statt elr ej? Hmm...






Bye,

Kommentarer
Postat av: Emma

man ska aldrig ångra något...ha en mysig måndagskväll! =)

2007-12-10 @ 17:37:00
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: annna-bööörta

jaaaaaa julstatt lina! men då måste du boka typ i morgoon!

2007-12-10 @ 19:09:19
URL: http://annaracing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0