Ångest ?

Ojaaaa... Efter denna helg kommer jag ha ångest ett tag,.
Lördagen vart ju inte riktigt som planerat, folk grät, gick hem o ja vet inte vad... Synd de :/
Börja hemma hos Pillan, allt va jätte mysigt :)
Masa i väg oss till Statt, kom ju inte in, SKRÄLL! Fitt stad.
Gick till Ankaret ist. Där hände det massa...
Sen på natten bar det ju hem till Pörny igen.
Ojoj, resten pratar vi inte om...
Sen kan jag inte säga så mkt mer, kommer inte ihåg så mkt.

Fredagen va trevlig :) Va i Örebro med Pörny, hitta massa fint !
På kvällen blev de att åka ut till Elin o bada badtunna :D Skönt som fan vare !
Det va jag, Elin, Bea, Svanis o Burra .
Sen skulle vi duscha, först Bea o Svanis ihopp, sen Svanis o Burra i hopp, sen jag, Elin o Burra ;P
Skit wierd vart de.
Sen jaaaa, säger inge mer ;) Hehe !

Hade psykologi med Hanna idag, jätte länge, så skönt :)
Ska sova hos henne i möra, så blire mer snack !



Finns här för dig ska du veta, om du vill prata; ring ! Jag vet hur det känns, faktiskt !
Kämpa, du kommer klara det :)







Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0