:D,

Asså det är så gött med körkort :) Helt underbart. Men jag fattar det inte än, helt otroligt för mig.
Körde till skolan idag, med Elin o Elin i bilen me ;)
Gick bra, va kul :)
Har kört som fan idag.
Fick skjusta Fredrik till och från Svartå me, hehe ! Men inget mig emot, tycker det är skit kul att köra.

Så när jag åkte själv från och till Svartå så lyssna jag på två låtar, som gick på repeat hela vägen.
Vilka minnen som kom fram, börja nästan gråta asså.
Men men, den tiden är över. :)

I möra blire nog inte lika mkt bilkörning, :( Ingen att åka med, inge kul o åka runt själv.
Ngn som vill bräsa omkring med mig så slå en pling tack ! :D


Nu blire sängen, trötter och sleten. Vill ha jullov nu !!








Bye,

Kommentarer
Postat av: Annaaaaa-bööörta

Heeeej :)
jaag ringer dig tomöörow :D haha

2007-12-13 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0