:),

Nu va julen över då..
Julafton va la helt okej. Är ganska tråkigt faktiskt.
Fick Nintendo Wii tsm med min bror, ville inte ens ha de, men men...
Sen på kvällen blev de Kga med Elin, sen spel hemma hos Bea med Bea såklart, Elin, Svanis o Lax :)
Kom hem vid 12, då börja jag, Fredrik, mor o far spela spel :) Kul vare ;)

Ja i går vare Jul Statt :) Jävlar va folk asså!
Tack Anna som hämta oss, nu hitta du iaf ;)
Börja med förfest hos Kimmo :) Va trevligt.
Sen donken, :) Haha ! Sedan Statt dirr :)
Där vare kul som fan, men oj vilken ångest asså, förlåt!
Efter Statt blev de Sams :) Det tyckte jag va trevligt, ;) Mmmmm!!!
Hade ju ett trevligt samtal både innan och efter, längtar ;) Haha !!


Nej nu ska jag vänta på att få bilen, sen blire att åka ut till Aan dirr! :)









Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0