:):)

Gårdagen spenderade jag med Elin i Karlstad :) Sjukt mkt folk vare...
Va en sväng inne på IKEA, sen Bergvik :) Hitta ett as fin linne som jag ska ha på Nyår ;)
Hitta bajs fina skor me, lite udda men oj så snygga ;)
Sen på kvällen va jag på bio med baby :)
Sen hängde Aan med hem till mig o lyssna på Kart Nisch :D Haha ! Blev lite Guitar Hero med Fredrik oxå :P

Imöra åker vi :D Oj va kul de ska bli :P
Långt dit äre me, ska köra jag... Ca 7 timmar framför ratten blire, hårt. Men kul skare bli :)
Synd bara att du inte ville :( Nyår hade blivit bättre då...

Idag vakna jag halv 3... Inte meningen precis. Va skit stressad, hade massor att göra.
Så blev precis klar med det typ. Nu äre bara packning kvar, sen hämta Fredrik i Svartå :)


Så ifall ni vill nått får ni ringa, för jag är inte hemma :D:D Skriver igen när jag kommer hem nästa år ;) 








Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0