!

Arena !! :) Skit kul vare ;)
O jävla Larsa som hitta västa heta ! Men kul för henne :) Du behöver det!!
O jag vette fan vad jag hitta ;) Haha !
Förfesta hemma hos Pörny innan, sen blev de mer dricka på bussen ;P
Så himla snällt av Aan som hämta oss, även om hon blev 45 min sen ;)
Sen väl hemma i Dfs så blev de annat minsann ;) Va hemma halv 6!


O igår vare o åka mer bil, men Aan :P Blev inte sägen förens 5 i morse :P Ojoj, ;)


Idag har de bleve lite Idre taking :) Längtar som fan! Men får fan damp på dig snart, du bara förstör, tror du är så himla cool, men hos mig ligger du risigt till just nu... Nästan så jag inte vill att du ska följa med.
Längtar till Julstatt med :) Vet nästan vad som kommer hända ;) Hihi ! Kuligt värre !!

O imöra äre Julafton. Oj vad fort det går...


Nej nu ska jag käka julskinka :D








Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0