Hell yeah ! :)

Kom precis hem från Kga, McDriven med Fredrik :)
Oh yeah, thats right, Lina har körkort :D
Så in helvetes jävla dyng gött äre ;)
Så nu i helgen ska Pölsa vara chaffis :P Haha !

Åkt bil med Anna o Elin idag då :P Dom ville testa mig lite ;)
Sen när Elin åkte hem så bestämde Anna o jag att vi skulle brassa runt lite själva.
Drog in till Kga till att börja me. Haha, stacker ett ta där ;)
Sen vid 19.40 kommer Anna på att hon måste åka hem, för Kalle skulle komma kl 20.00.
Då säger dom på radion "Olycka vid Ekeby korset mot Kristinehamn, kan vara blikö" (OKQ8 ligger där)
Då brister Anna ut "Vi åker till OK!!"
Haha, va fan, hade inte du bråttom ??? :D
Så då skulle vi dra dit.
Kommer till en korsning, åker förbi o kommer ut på E18.
Jag säger "Fan, nu kommer vi till Kristinehamn, jag glömde svänga..."
Haha, så jävla klockrent :) Så kul hade vi! Tack Anna <3

Ingenting kan förstöra detta för mig, ingen, är för glad för de :)
Tur att man har vänner, älskar er <3


Nu ska jag fan sova, o gött me :)
Ojoj, hård dag !






Bye,

Kommentarer
Postat av: annnaa.böörta

HAHA! det var så ju jäävla klockrent! oo lite sång på det också :D haha! vill du ut o bräsa någon mer kväll här så äre bara o ringa :)!

2007-12-12 @ 16:13:26
Postat av: annnaaaaa

jaaaa haha låter bra ;)
meen jag ringer på lördag när jag kommit hem :D

2007-12-12 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0