:)

Öppet Hus idag, helt okej. Inte kul, men vi gjorde det kul vissa stunder.



Ända anledningen till att denna dag inte blev misslyckad är att jag träffa Elin o Aan :)
Ringde Elin vi halv 8, hon o Jen kom o hämta mig. Åkte o hämta folk i Kga, blev lite intressant på hämvägen ;) Hah !
Ajja, sluta med att vi blev hungriga o hamna på Sams vid typ 22.00. Dela på en Pizza o bara betedde oss wiierd.
Sen drog vi o sladda dirr ;)
Elin kör o jag i Aans knä i framsätet. Elin säger inte till där hon svänger så jag hamnar i hennes knä men pannan i hennes sidoruta och råka stänga av strömmen med mitt knä så hon får motorstopp mitt i sladden ;D Så jävla äg !
Vi hade skit kul, va länge sen jag skratta så mkt :) Pölsa, Ziggiz o Böddah !

Vi planera även inför nästa helg. Kom fram till massa bra, måste bara informera Kringsis om detta nu, är ju bra om hon vet om de :) Kul kul ska det bli, wiee :) Wickans dirr blire !

Ska sleepa nu, sen blire Ubningdriven till K-hamn i möra !

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0