,.

Haft psykologi stund med Hanna i dag. Så himla skönt !
Vi är så jävla lika, så skönt o prata med henne, hon förstår verkligen :)
Satt på CafePaus från 15.00-18.00, o då slängde dom ut oss :P
Kom fram till massa bra idag, o nu har vi massa att fullfölja.

Jag måste fullfölja en sak som inte riktigt vet om jag vågar, tänk om det blir fel, tänkt om det inte funkar? :/


Men en sak vet jag kommer funka, o det är på fredag, när jag o Pörny drar till Örebro o shoppar loss lite :)
Även lördagen blir najs får vi hoppas,. !

På fredag drar mor o far till Tyskland, vilket betyder att Fredrik o jag är ensama hemma :)
Då ska Fredrik ha fest här, hade hoppats på att en spec skulle komma då, men icke då... :(
Men får väl hoppas att lördagen erbjuder mer då, fast det är endå inte samma sak,.

Nu blev jag trötter, Natti,!




Bye,

Kommentarer
Postat av: Annnnnnnnnyu

jaaaa såå det blir ferrreee ;P
Kuuunde jag komma? ^^.
Veet vem grabben äär ;)
Kraaaaaaaaaam anna

2007-12-02 @ 17:37:51
URL: http://annaracing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0