Mrs. Splitter

Så nu har jag oxå skaffat blogg. Blivit en i mängden. Där jag ska skriva om allt som jag mår dåligt elr bra om, om mitt liv elr ngt annat som jag känner för.
Men äre inte så då? Man vill ju att folk ska läsa, hellre att nån säger att man inte har nått liv än att ingen läser.

Ibland blir man bara så frustrerad, på allt och alla. Undrar om det verkligen finns en enda vettig människa här på jorden, isf skulle jag vilja träffa denna.
Nu låter det om om jag inte har några vänner elr att jag hatar dom, men det gör jag ju inte. Älskar dom, men alla andra då, vilka är de?

Denna helg är så äckligt jävla meningslös, är sjuk och det är Öppet Hus på skolan, kul?
Längtar te nästa helg,..

Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0