+

Helgen, helgen, helgen, helgen. Ja vad ska man säga?
Skulle bli en hel nykter vit helg som chaffis.
Icke då! Fick ett samtal kl 13.00 igår, från Dj Esping.
Han säger att jag har vunnit ett VIP-paket på Statt.
Vilket betyder att jag och fyra vänner har gratis inträde hela kvällen + att jag får ett
presentkort som jag att utnyttja i baren.
Sällan att man är nykter då!

Börja kvällen med att åka till Bruksgårn o käka o dricka lite, sedan bar det av till Elin :)
Där förfesta vi lite. Sen åkte vi in till Statt !
Jag, Jennifer o Burra gick in VIP dårå ;)
Vi gick fram till kön, gick före alla, jag sa mitt namn o vi kom in ! :)
Behövde inte visa leg elr nått.
Sen där man skulle betala sa jag mitt namn igen, o så fick jag ett
presentkort på 400 att använda i baren. 400 ! Fatta gooit :)
Så efter en halvtimme så gick jag till baren o beställde en drink.
Men då vare så att jag va tvungen att använda hela beloppet på en gång,
så jag beställde fyra drinkar o gick. Sen satt jag där med mina fyra drinkar o njöt ;)
Men tråkigt nog sög statt, tråkigt folk o för full, no memory of vilken artist som va där.
Åkte till Sams, käka pizza, drog sen till Bruksgårn o efterfesta.
Det va fan baj kul asså! Bästa ever, ingn röst idag ! ;)
Sen drog Elin, hahahahaha !!! ;);)
Kom hem somna, vakna idag, aj mitt huvud ;)

Så dagen idag har vare seeg...
Orka morgondagen...





Shiiit va du är söt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0