Elliot !

Gick himlans bra idag. Skönt vare...
Träligt bara att det kommer ta sån jävla tid ! Irriterande son faan.

Snart börjar fotbollen igen :)
Längtar som fan !
Kunna ta biken ner till Valla o steka i solen medans Degerfors troligen förlorar...

Sen äre ju DIBK Galan på lördag.
Min käre bror säger att jag inte är bjuden. Men jag hade inte tänk gå iaf så...
Verkar som far inte heller ska de, han säger att hans innebandy säsong är över :/

Nästa onsdag bär det av till Stockholm med alla estet treor :)
Ska se Hamlet, en modern version. Ska bli skit kul verkligen :)
O imöra ska jag på Joe Labero på Valsverket.
Det ska me bli baj kul :)




Det änna tar emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0