)

Sitter här, sjuker som vanligt :( Skräll !
Jävla pencelin som inte hjälper...

Måste berätta om gårdagen. Haha !
Jag o Anna va ute o åkte moped hemma hos henne :)
Så jävla kul äre !
Iaf, Anna körde nästan på en älg jävel, haha !
O sen när vi skulle åka hem till henne igen, så körde jag.
Plötsligt kollar jag åt sidan, o där står en stor fucking jävla älg !
Helvete va stor den va ! Shit !
Trodde jag skulle dö alltså. Blev så jävla rädd.
Jag tvärbromsar, Anna tar tag i mig o börjar skrika som fan.
Hon flyger fram o börjar köra, o jagf skriker bara kör, kör !
Haha ! OMG säger jag bara, värsta ever ;)

Kvällen blir trevlig hoppas jag, ska snart hoppa in i duschen, o sen kommer
det folk hit :)

På lördag kommer min bror o hans barn hit :) Fatta att jag har
längtar elr ! En hel vecka är ska dom va häär :)




Inga tårar ska fukta mina torra kinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0