Mentos,.

Hej!
Har du tänkt på att du kanske är en av dom 10% av Svenska barn som har en diagnos? Dom vanligatse är ADHD, damp, Ashbergers eller Autism. Men vem vet, du kanske har flera av dom, mkt vanligt har jag hört.
Men om man kollar i övriga Europa, så är det bara ungefär 1% av alla barn som har en diagnos. Men Sverige är som sagt ett land där vi med glädje delar ut diagnoser från höger till vänster och förstör barns liv för all framtid.
Så gå och testa dig, du kanske är ett diagnos barn trots allt.


Fick våra student mössor idag. Har kännts ganska lugnt, att det är ett bra tag kvar. Men va fan, två fuckning jävla månader knappt. Fatta, jag tar studenten snart!
Efter 12 år framför skolbänken ska man äntligen få välja själv. Plugga/Jobba? Hmm...
Inte plugga just nu iaf.

Statt i K-hamn i lördags. Pillan fyllde ju lixom 19 va, så det va ju lite party innan hos henne. As fin lägenhet har hon ju iaf! Statt va baj kul :) Ujuj, men jag gjorde en Elin o drog innan fast jag hade as kul ;)






Vill att du ska försvinna, fatta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0