Anna Lina Poulsen

är mitt namn ska ni veta !

Igår vid 12 åkte jag och Elin in till Kga för att hälsa på Anna som va själv i lägenheten. Så fiiiiin är den ! :) Där fikade vi och bara snacka skit som vanligt. Tänker tillbaks på när vi va yngre, shit vilka dumheter vi höll på me :P
Sen vid 4 tiden så åkte jag till Kristinehamn för att träffa min älskade Hanna :) Hon är jämt räddaren i nöden verkligen. Jag bjöd henne på mat och sen drog vi till Mastis, där det sög ganska hårt. Så när dom drog till öltältet drog jag till Ankaret där Erika och Leo väntade :) Vi hade kul iaf :)
Blev nästan efterfest i Degerfors, men klockan blev så mkt. Får bli en annan gång !
 
Imöra blire att festa i Karlstad. Har fan inte vare där på ett bra tag. Men men, ska iaf på en inflyttningsfest :) Så Leo och Viktor kommer och möter mig vid stationen, ska bli skit kul :)

Ajja, har bleve litte sjuk efter Putte. Hoppas det går över snart. Är trött på skiten !


Kommentarer
Postat av: elin

haha aah det var tider det! :P

2008-08-11 @ 00:29:46
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0