Mhmm,.

I fredags vare Vulkan, sög mer än nånsin fan. Blire värre varje år. Gick ner till samhälle sen på kvällen, typ vid 11. Haha, fan asså. Småbarn ÖVERALLT ! Dom är ju bara 12,13 max 14 år. Och fullt med emosar med. Vill bara spy !
Ajja, vilket fall så sög de.

Igår åkte vi till Götet, elr ja inte precis. Åkte till Kungsbacka/Fjärås :) Lika underbart som vanligt.
Festa som fan på Tinas 30års fest, as kul vare :)
Prata mkt med min bror, Richard. Alltid trevligt :) Snacka väldigt mkt med Kalle oxå, inga fel !
Träffa Mattias en snabbis med, wie ! :D

Nu har jag iaf bestämt mig. Får jag ett jobb i Kungsbacka så drar jag, dirr asså ! Vill här ifrån, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0