Vill åka nu,.

Hade de jätte trevligt hos Anna igår. Vi laga mat, kolla på tv o snacka massa skit :)
Till helgen äre Vulkanmarken. Så på freda blire Vulkan :) Inte så rockigt kanske, men va fan, har ju vare där varje år så långt bakåt jag kan komma ihåg, så missa det vill man ju inte :P
Sen på lördag blire Götet :D Min brors fru Tina som fyller 30, så det blir fest :)
Ska bli gött o komma bort lite, även fast det bara är två dar.

Börjar bli jävligt trött på att jämt få höra att du fortfarande är ute. Kan du inte bara åka in och sluta trakasera va ? Försvinna från Kristinehamns gator, för att ist bli rövknullad i fängelset. Det förtjänar du ditt svin !
Och tjena liskom, ofta du brydde dig om det hade varit jag och Pillan i bilen va ? Haha, tror inte ett skit på vad som kommer ur din vidriga käft !

Dessutom är jag äckligt sugen på O´boy, men mjölken smakar äckel på sommarn :(
Skulle göra vad som helst för att spola tillbaka tiden en bit, och bara uppleva det en gång till,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0