Advanced,.

Oj va jag är uppe tidigt på en ledig lördag. Jag och Anna ska till söder och kolla in Street marknaden :) Ska bli kul ! Men Anna är så jävla lat så hon orkar inte åka förens vid 12. Själv har man vare uppe sen 9, värt och lägga sig och sova nu elr ?
Igår blev det Idol. Jag och Anna ofc. Men min pojkvän, Robin, älskade Robin, gick ju tyvärr inte vidare :( Grät en skvett och sen glädjes åt att Kevin var en av finalisterna.
Imorgon blire hemfärd en snabbis. Stressigt som fan kommer det bli. Men men, sen äre inte långt kvar tills jag kommer hem till Degerfors igen. Julen närmar sig och utan snö är vi :( Deppigt ? Ah, en aning.

Nu ska jag sminka mig och fixa håret, sen vänta på att Anna orkar röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0