!

Kom nyss gem från gymmet. Har vare där med far. Vi spela lite bänkpress och sedan en mycket spännande match i bordtennis ! Ojoj... Det va kul :)
Juldagen vare ju utgång som sagt. Förfest hos Anna, va bra till en början, hände lite allt möjligt, men kan summeras som bra :P Haha ! Sedan blev det ju Statt, vette fan va jag tyckte om de. Köa i en halv timme fast man hade biljett, och väl där inne vare ju inte topp kanske. Men Max efteråt va gooit :D Så igår vare en seg dag, popcorn och tv mest.
Nu är jag bara orolig för nyår, funderar på att stanna hemma. Finns ju endå inget att göra :(

Nej nu ska jag ta en dusch, sedan laga mat med far,.


Kommentarer
Postat av: Bea

Okej. Vart ska du söka ? :) vilket medel haru typ?:P

2008-12-27 @ 22:26:53
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: sandra

du kan komma och hälsa på mig på nyår, det blir party!;D

2008-12-29 @ 00:50:42
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0