God Jul !

Underbar dag :) Julafton. Mysig dag som har tillbringats med min mor, min far och min lillebror :) Vid Kalle Anka så kom farmor och farfar med en sväng, spela lite kort osv :)
Tror att jag har gått upp 5 kg idag fan. Ätit så mkt god julmat :) Haha ! Men det får man, för det är så sjukt gott. I julklapp fick jag bl.a. pengar, pyjamas byxor, mysiga sockar men halkskydd på (så jag inte ska ramla i trappen igen), elvisp, brödrost och lite andra saker. Är mycket nöjd :)
I morgon blire fest ! :) Först till Anna och förfesta lite, sen Statt :) Fuck va kul det ska bli !
Va ju i Örebro igår med Anna och Elin. Sjukt kul hade vi, har vi tre alltid ihopp :) Jag skulle inte ha något, så följde mest med som sällskap. Men Anna och Elin lura på mig en massa endå :P Så det blir en super snygg outfit som jag ska ha i möra :)

Nu blire lite tv, sen sängen, måste ju vara utvilad tills i morgon,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0