Kinesiska blommor.

Ryggen gör fortfarande ont, vet inte vart jag ska ta vägen idag. Smärtar as hell. Plus att jag har fått kräksjukan. Mysigt värre ! Noot ! Fy helvete, hatar att spy. Men tror bara att det är en-dags grejen. Så det är nog bättre i möra hoppas jag på.
Anna ligger oxå och är baj sjuk. Så nu sitter jag här och får kolla på Idol alldeles själv :( Inte så röckigt.
Händer annars då ? Jo nästa fredag sitter man på tåg hem till Degerfors. Hemma två veckor. Ska bli rätt skönt med lite ledigt, längtar som fan till julen :)
För övrigt så trivs jag så jävla bra här ! Helt sjukt asså. Slippa bry sig om allt och alla. Det är först nu, när man sett något annat, man inser vilken jävla skit håla man bor i, och alla jävla små saker som folk bråkar om som blir stora som ett världskrig. Tackar Gud för att jag fick flytta hit verkligen :)

Nu ska jag ta en alvedon och krypa ner i soffan,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0