Lillefot.

Precis klar med lite julklapps inslagning :) Blev superfint ! Va iväg till Sickla förut, köpte julklappar till denna underbara familj som jag bor hos :) Så nu har jag grejat klar med det, jätte nöjd blev jag :) Annars så blev det även julklapp till pappa. Fick för en gångs skull allt jag leta efter, + ett par skor, 3 linnen och ett vinglas i hårdplast :P Som jag ska ha på Putte ;) Sakna ett i somras. Fan jag måste sluta med detta, gör inget annat än att spendera mina pengar, kommer va pank inom en snar framtid om jag inte ändrar på detta. Ska fan blir mitt nyårslöfte. Lycka till med det Lina !
Försöker få tag på Anna men hon är onårbar. Vill inte svara.
Undra om man ska ta en powernap ? Ögonen svider en aning.
Fan va jag längtar hem nu alltså :( Har inte kännt såhär sen jag flytta. Btw så har jag bott här i 3 månader i morgon. Vill att det ska bli fredag, 14.25, att tåget ska lämna Stockholm Central och tuffa vidare mot Degerfors Station. Kommer bli så underbart med jul, alla undebara fester som väntar :) Måste sluta tänka på allt detta nu, annars kommer denna vecka gå något så enormt långsamt ;)

Nu blire tvn en stund, kanske pröva ringa Anna igen,.

Kommentarer
Postat av: sandra

vi borde parta någon gång linus!:D hihi!

2008-12-14 @ 20:17:12
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: anna

juuuldagen hos kalle och mig ;)

2008-12-15 @ 10:57:30
Postat av: sandra

nä men oj! herregud!:P haha, ja då var det nog lika bra att jag inte kom dit hörru!xD men jag funderar på att komma ner efter jul och allt sånt, vad tror du om det?:D

2008-12-16 @ 17:25:59
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0