Mhmm...

Idag har mor och jag vare i Karlstad. Måste ju dock säga att Bergvik suger jämnfört med Marieberg ! Men iaf, vi åkte vidare till IKEA ist. Hitta glas, kaffemuggar och en tekanna :) Är så jävla nöjd och glad så jag vill gråta fan. Nej kanske inte gråta då, men nörjd och glad är jag :) När vi kom hem åka jag och far ner till Kronis och handla allt till nyår och Taco, som vi laga till han och jag idag :) Och ja, jag ska vara hemma med mor och far på nyår, finns ju fan inget annat att göra i den här jävla hålan. Längtar tills på söndag, då åker jag tillbaks till Nacka. Och efter det så kommer jag inte kommer jag inte tillbaks på ett tag.
Ajja... Igår bjöd mamma och pappa mig på bio :) Vi såg Australia, riktigt bra film faktiskt. Sevärd, tycker jag iaf. Efter det tog vi med Kina-mat hem :) Mumma ! Så jävla gött vare.

4 är borta nu, nu ser man verkligen. Bara att kämpa sig upp nu.
Finns dock något som är så jävla bra för tillfället. Putte biljetten ligger i säkert förvar i min låda, det har den gjort sen innan jul. Men idag hämtade jag oxå ut min Thåström biljett. Känns underbart :) <3

Ska snart sova, är trött som ett as. Hoppas morgondagen blir bra.


Kommentarer
Postat av: anna

men du vi ska till syrran kom dit på nyår :D<3 så kan vi ju se sen vad som blir :)

2008-12-29 @ 23:14:02
URL: http://annaaatre.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej, de blir nog bra vad det än blir :) lycka till o hoppas du kmr in iaf =)

2008-12-30 @ 00:55:24
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0