Smärta !

Tandläkaren gick bra. Men om typ 4-5 så måste tanden kaske bort, längtar inte dit. Degerfors sög som vanligt. Inte förvåndad. Kul att träffa mot och far dock :)
Kom tbx till SD strax före 5. Ska gå ner för trappen som leder ner till källaren där jag bor. Då drar jag mig i trappen ! Helevtes jävlar va ont det gjorde ! Fick trappkanten rätt in i ryggen och svanskotan, landa oxå på min dvd och dator. Dom klara sig som tur va ! Men nu är jag mörbultat as hell. Fetatste blåmärket , svullen som få och ont i hela ryggen. Om detta inte blir bättre om ngra dar så blire sjukan.  Så kan ju då berätta att gårdagen inte va min dag precis.
Så inatt blev det inte många timmars sömn, värken va olidlig.
Så nu vill jag att alla ska tycka synd om mig tack, för detta är inte kul :(

Nu blire en dusch och sen nog tv med Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0