.,

Den här dagen känns skit redan...
Mår bajs verkligen, så inge Statt för mig iaf :(
Men Fredrik ska ju ha lagfest idag, hela A-laget kommer hiit.
Så det blir att stanna hemma o se till att min rum får vara ifred :P

Får bara mer o mer ont i magen, det närmar sig som sagt, inte långt kvar.
O allt annat som hänt gör ju inte saken bättre precis, men det fattar ju inte vissa !

Fick just reda på att ngra från damlaget kommer oxå, kul ?!


Igår körde jag Fredrik o hans kompisar, haha va lite kul faktiskt :) Tjäna 100 spänn iaf ;)




Måste fan hoppa in i duschen nu, göra mig iording lite...

Kommentarer
Postat av: emelie

det ska gå fint baby :) & jag hänkar på :)

2008-02-02 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0