...

Fuck va tråkigt jag har nu....
Orkar inte plugga, kommer gå skit på provet... Men kärring jäveln är ju störd i huvve !

Kan inte nån typ bara ringa till mig o säga hej?
Elr typ skriva till mig msn? Pls! [email protected]
Har verkligen baj tråk asså. Fan, kan ju inte sova heller, vakna ju lixom halv 3 idag.
Inte konstig efter nattens ståhej kanske ;) Hoppas att det blir av snart igen, kul som fan vare. Blir svårt att slå denna kväll vill jag lova ! :) Måste oxå då nämna att PG har seriösa problem asså :D Haha !
Han sjöng en "jätte fin" låt om sin mamma, störd männsika han är då ;)
Ojoj... Så mkt det finns att berätta om kvällen,.

Just nu så sitter jag bara här o lyssnar på kungen :)  Joakim Thåström ! <3
En dag ska jag träffa han. Kommer aldrig glömma när jag var på hans konsert i Örebro, det bästa jag vare med om nånsin fan :) Så underbar han är, han röst bara MMMMM, västa orgasmen för öronen ju !
Vad skulle jag göra utan dig Pimme?




Kommentarer
Postat av: elin

haha vad söt du är ^^ har du tråkigt lr? kanske ringet dig i kväll :) puss

2008-02-04 @ 14:56:40
URL: http://tassel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0