:),

Fredagen vart inte som planerat, ingen Elin :(
Men dock en Anna :) Vi tillbringade våra fredagar som vanligt, i Kga :D Haha !
Åkte runt o gjorde inte ett skit..
Va en lokalfest i Bruket oxå, sämsta ever fan. Shit asså, kan inte ens ha vare kyul påverkad.
Jävla fjortis fest fan, hälften av alla som va där va typ 13-14 :/ Va fan händer ?!
Körde litte folk, träffa litte folk, :)
Gårdagen körde jag igen, skräll !
Tjäna ju litte iaf :) O emellan allt va jag me Elin o Angelika :) Va fan länge sen de..

Dagen idag har fan vare seg. Typ halv sjuk :(
Men städat har jag gjort. Duktigt !
Har även gjort ett Thåström kollage ! Fuck va vackert det blev :)
Iof kan det inte bli så mkt annat när det gäller han !


Inte litte sugen jag är på ha fest då ! Omg.
Kan inte mor o far bara åka bort ? Då äre fritt fram för mig helt enkelt ;)

Dagens låt är Cocain med Nomy ! Åhh, lyssna :D


Kommentarer
Postat av: elin

live a life with cocaine...... ;)

2008-02-25 @ 23:06:48
URL: http://tassel.blogg.se
Postat av: sandra

nej, näre gäller thåström är det alltid vacker!:D

2008-03-04 @ 21:19:46
URL: http://saaand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0