Aha, såpass...

Gårdagen spenderades med min håår, Elin o Elin :) Mkt trevligt måste jag säga.
Klassfest snart dårå ?
Sen när det bara va håår o Elin kvar i bilen, blev vi stannade av polisen, fuck va rädd jag blev. Men gick ju bra, ;)

Kvällen blire min håår Anna o Elin igen :) Så kul, längesen vi träffades
alla tre o hitta på ngt :D
Resten av helgen är till viss del fortfarande ovis.
Igår btw, så värmade jag o Anna våra djuptfrysta muffins i bilen,
snygga fläckar efteråt ;)

Fucking gött me lov iaf kan jag ju säga ! :) Lite träligt bara att alla här
hemma hade denna vecka :(
Men men men men men..., Har tråkigt,..



Shit asså, vill jag verkligen?



Kommentarer
Postat av: Micke

Styr fest för fan igen:D

2008-02-24 @ 14:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0