ESTETERNA SHA LA LA LA LA LA !

Fredagens föreställningar gick oxå skit bra :)
Förutom då att jag svimma bakom scen, innan jag skulle in.
Fick hög feber o sen bara dunk... Inte så kuul :/
Men oj vad vi har haft kul denna vecka asså :) Ville inte gå till skolan i morse, ville till
Christina för att fortsätta ju.
I lördags blev de Mastis iaf :D OMG va fucking kul jag hade ! Haha !
Kneckta Kungar ägde, o jag dansa loss på en kista ;)
Kom hem till Dfs på natta iaf :) O då blev de Sams såklart ;) Som alltid.

Vill ha lov nu, som alla andra i denna håla.. :( Får vänta te nästa vecka jaag...
Vill ha sommar med ! Oj vad jag längtar :)

Måste oxå nämna att jag fortfarande är helt såld på Kjellvander :)
Och Pimme såklart ! Men det är jag alltid :)


Oj, håll nästan på att glömma här nuu. Träffa ju Mattias i lördags me :)
Ohhh ! Saknat elr ?! Vill att du ska komma tbx till Dfs sen.
Så kul vare o träffa han :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0