Hard day,

Jävlar vilken jobbig dag det har vare då. Repat från 08.20 - 20.00. Sådär va ? :/
O fatta vilka människor man umgås med då :P Haha !
Fatta kul när är Elin o Jocke har sin scen :D (Bara kul för dom som fattar)
Har vare ovanligt pigg idag med tanke på att jag gick o la mig 2 inatt, fick fyra timmars sömn, wiie !
Känns ju iaf nu att jag gick o la mig en aning sent kanske... Blir tidigare ikväll !

På lördag blire att åka o häsla på Mattias :D Så himla kul skare bli :)
Sen på kvällen blire FEST ! :) Då är typ lite avslutningsfest för oss estet treor, eftersom denna musikal är det sista vi gör ihop.. Lite sorligt :/
Så Pillan, jag o Erica tar sängen o du vardagsrumme ;) Haha !

Sitter o tittar i en bok just nu, THÅSTRÖM TXTR :) Min bok !
Så himla fina bilder på han i den, mumma :D
Typ dreggel när jag ser dig Pimme <3



        Börja leva, må dåligt konstruktivt
        Sluta sväva för du kan inte fly
        Börja leva, må dåligt konstruktivt
        Sluta sväva... du lurar dig själv

Kommentarer
Postat av: erica

haha lätt att vi gör :D

2008-02-12 @ 22:09:22
URL: http://ericaalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0