It's so hard...

Inge skola idag... Håller på att bli sjuk igen, helt jävla otroligt, har ju fan inte bleve frisk än !
Sen så orka jag inte gå heller, morgondagen som spökar.
Vet att allt förmodligen kommer gå bra, men det är jobbigt endå.
Pillan, tack för att du finns, du är bäst ! <3
Tack även Emelie o Erica, mina pärlor, mina änglar :) <3
O mamma o pappa som följer med, världens bästa föräldrar :)

Va o simma med mamma igår :) Så himla skönt vare.
Blir o simma minst en gång i veckan nu !
Igår kväll kom pappa hem med, han har vare i Tyskland o jobbat.
Men jag fick allt nöe gött av han endå, två göööör häftiga likörer :)
En med äkta guld i ;) Blir att provsmaka på lördag :) För då blire utgång med mina flickor !

Hela nästa vecka ska tillbringas på Christinateater i Kristinehamn iaf. Repa, repa och repa...
Så på torsdag kl 19.00 spelar vi för allmänheten, kom o kolla !! :D Kostar typ 50:-, men det är vi väl värda ? ;)


Nej ni kära vänner, nu ska jag käka nötter o dricka cola, o vänta på att nån rolig vill prata på msn ;)




Kommentarer
Postat av: emelie

nån rolig? undra vem det kan vara ;)

2008-02-08 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0