Jag hatar att skriva rubrik !

Det gör jag faktiskt...

Glömde nämna det roligaste av allt som hände igår, räddade dagen verkligen :)
Telefonen ringer, jag svarar, och det är Mattias i luren :D Fatta lycklig jag blev !
Så länge sen nu :( Saknar dig kusin, du blev som en bror för mig tiden du var här...
Men men, allt va iaf bra med honom, med tanke på vart han är då, och vi har iaf nu blivit godkända :)
Så nån lördag framöver blir att åka o hälsa på han :D Wiiiee ! Fatta kul :)

Som den konditorn jag är så har jag iaf just bakat :P Haha ! Va min tur tills i möra...
O jag suger på allt som har med mat elr bakning att göra verkligen ;)
Men jag tänkter inte avslöja i detta inlägg vad jag har slängt ihopp, om ngn av personerna som ska få njuta av detta underbara bakverk läser detta. Men jag måste erkänna att mamma hjälpte till lite.

Gjorde btw inte psykologi provet idag, för de som undrar. Jag o Pillan fick förlängt, o tackar Gud för de !
Hade verkligen inte klarat av de... Med tanke på hur lite jag sover på nätterna så hade jag inte haft en chans.

Måste bara nämna att dagens låt är Curly Sue med tAKiDA :) Tyckte inte om den första gången jag hörde den, men nu älskar jag den, lätt den bästa dom gjort ! Ju mer jag lyssnar på den ju bättre bli den :)


Wanna feel those lips again and again.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0