Lagfest :)

Ja det vare igår vill jag lova. O kul hade jag :)
Massa jävla folk kom de me.
Ett himla ståhej asså, och mkt roligt folk.
Engenskriva låtar, med icke så rumsrena texter, Larsas fina tal som började ungefär såhär: "Jag är varken vuxen eller stor men..." Haha ! Mkt som va kul att minnas denna kväll :)

Så denna söndag blir till att plugga Psykologi :( Suger, så tråkigt...
Måste plugga manus med, premiär om 1,5 vecka typ :/



Är himla glad att denna helg vart ganska lyckad iaf, med tankte allt.
Nu är bara nästa helg kvar, sen hoppas jag att allt är över !


Kommentarer
Postat av: Micke

Altså fan..det där talet:O? kan du berätta lite om det:P?

2008-02-03 @ 18:14:13
Postat av: annaa

hehe så du blev frisk iaf på kvällen?

2008-02-04 @ 08:00:31
URL: http://annaracing.blogg.se
Postat av: Micke

JAg adda dig:P

2008-02-05 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0