Omg...

Måste få skriva av mig lite nu.
Efter gårdagen är jag helt slut, all min energi gick åt till dom där ca 3 timmarna.
Men nu är det äntligen över :) Elr?
Och att du våga sitta där o ljuga, kan du inte ens erkänna att du inte kommer ihåg?! Fy fan !
Jag var där, jag såg vad som hände, jag VET vad som hände !
Sen när jag kom in titta du inte ens på mig, höjde inte ens blicken, hoppas att du skämdes.
Känns helst konstigt nu. Klart att det är skönt, men endå finns det kvar. Kommer inte bli lätt att släppa det, men måste... Kommer inte klara av skolan annars.
Vi klarade det Pillan :)
Emelie och Erica, ni vet inte hur mkt det betydde att ni var där igår
<3
Ikväll blir det iaf utgång i Kristinehamn :) Med mina flickor :) Ska bli kul !

När vi kommit hem från Karlstad igår blev det att sova lite, huvvet behövde de...
Sen bar det av till Valla för att sitta i sekritariatet. Lär ju få betalt snart tkr ja, sitter där VARJE helg ;)
Blir att sitta på sönda me. Om kvällen blir som jag vill så är jag nog lagomt snygg i möra när jag ska sitta där :P

Har skit tråkigt just nu, för tidigt för att göra sig iordning...




I'm in deep debt, without you I wouldn't survive.



Kommentarer
Postat av: erica larsson

Du var jätte duktig lina och det är över nu! Time to move on :) Love!

2008-02-10 @ 19:05:52
URL: http://ericaalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0