Rubrik.

Idag har dagen bara varit skit asså. Fy fan vekligen... Men tack Öivind för att du finns :)
Blev lite fel där ett tag när allt kom ut, men känns bra på något sätt. Att inte behöva smyga med de.
Att folk fattar o kan ta hänsyn, men som sagt, vissa skiter ju i de o fattar ändå inte. Skräll !
Nu hoppas jag att allt snart är över. Kommer alltid att komma ihåg det, o se hela procesen i mitt huvud, men ändå att allt är förbi, kan börja bearbeta det på riktigt.

Jaja, nog om det nu..
Blev inte mkt pluggande igår, satt mest o bara glodde på boken framför mig.
Men denna kväll måste verkigen ägnas åt psykologi, även om jag inte vill.
Vill ju inte att det ska gå skit på provet i möra..

Måste oxå säga att det gick riktigt bra på teatern idag. Med tanke på att vi inte kört utan manus en enda gång än, så kunde alla rätt hyffsat iaf :) Blir nog inte så svårt detta endå då :)


Men snälla kan du inte bara förstå ?




Kommentarer
Postat av: mIcke

tack för låten:D:D:D:D

2008-02-05 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0