Whaaat ?

Känner att tröttheten tar över mig...
Suger verkligen på att laga mat asså :P Men har gjort världens gooaste Salamisallad tills i möra :)
Så fucking god ären, typ det enda jag kan göra.
Brukar göra omelett till Fredrik ibland, man han tkr den är as äcklig :P
Har smärtsamma minnen från i somras när Fredriks kompisar titta på min omelett o skratta, våga inte smaka för den såg så läskig ut... Men va fan, den är faktiskt good ;)


Dagens låt är iaf Poppis and Peonies med Christian Kjellvander :)
Så himla vacker, Love it !
Skulle vilja se han igen, då bra. Han spela innan Lars Winnerbäck i Örebro för nått år sen när jag va där.
Typ dyng bäst va han då iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0