x

Jag blir så irriterad. Varför måste jag alltid vara sjuk för ?
Hela min dag blev förstörd !
Imorgon blir det iaf att åka till K-hamn o plugga med Pillan, käka lunch med :)

Igår blev de ju film som sagt, Forrest Gump :) Seriöst en av dom bästa filmerna nånsin.


Asså vad ska man göra efter studenten ? Ja sommarn blire väl att jobba sönder...
Men efter det, till hösten...
Vill så gärna bara dra härifrån, dra till Götet o kunna va nära bror :)
Men endå, allt jag har finns i Degerfors, älskar fan stället...
Alla sköna människor, alla sjuka människor ;)
Fuck asså...

Nyss varit med Elin o Angelika idag med :)
Vi fick nöe ryck o skulle tatuera oss, kl va la runt 11.
Ringer till Svanis Ink. Hämtar upp han o åker till Angelikas pappa :)
Elin måla ett hjärta på sig själv, på höftbenet. Sen börja Svanberg tatuera :)
Haha, så jävla kul. Så nu bire tattoo för mig o Eka i Påsk :)
Vi änna backa ur idag, eftersom vi ville komma på nått bra först ;)



Fest freda, fest lördag :) Längtar sönder !




Kommentarer
Postat av: annaa

du hade ju inte råd att följa med oss på fredag? :S

2008-02-28 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0