:(

Ligger här i min säng med influensan... Lika baj jobbigt som det låter kan jag lova.
Feber, ingen röst o värk i varenda jävla led som finns, mest i käken :(
Inte vare i skolan på två dar nu. Hatar o va sjuk.
Så nu kan jag inte hänga med o hämta biljetterna till Arena, o jag kan inte hänga med Anuus till taueraren :(
Synd som fan om mig just nu ;) Kan inte nån bara komma hit o ta hand om mig? :P

Längtar till Arena nu :) Tkr det ska bli as kul !
Vill bara att dagarna ska rulla på.


Måste bara säga att du är rätt jobbig, hela tiden kolla, varför? Varje dag, svårt att släppa mig elr? ;)
Haha fick ju reda på massa kul oxå, oj va arg du måste ha bleve asså :D


Nej nu ska jag kolla på Förhäxad, världens bästa serie :)








Bye,

Kommentarer
Postat av: eräääjca

haha vi kommer få askul på arena ;))

2008-01-15 @ 19:08:34
URL: http://ericaalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0