;D

Den 19:de blire Arena :) Hänger på iaf, offrar mina sista slantar på mina sköna vänner ;) Haha !
Dom hade ju lixom inte klarat sig utan mig :)


Nu har jag iaf komme fram till att jag skiter it, orka met. Händer ju lixom ingenting!
Står kvar på samma ställa o bara trampar. Tråkiiiiig!!! Ajja, jag överlever ;)
O eftersom det blir Arena så kan man ju alltid hoppas där ;) Elr så äre Larsa som får allt o alla ;D Haha !


Är as trött, blir fan sängen snart, måste bara äta nöe först.
Är fan baj hungrig, fast jag åt för inte allt så länge sen :/
O imöra blire att åka ner till taueringsstudion med Anuus o kolla läget lite :)











Bye,

Kommentarer
Postat av: Larsa

haha jävlar vad störd du är :D du kommer hitta en babe i promise :D

2008-01-15 @ 19:09:52
URL: http://ericaalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0