Home :)

Hemm ifrån Idre nu :)
Ojoj va kul vi hade ;) Haha !
Ingen som fattar utom vi som va där, ett totalt jävla mörker va de ;) Ingen fatta nånting!
Vet inte riktigt vad jag ska säga om resan mer än att det va så jävla skönt o komma ifrån Degerfors lite o att man åkte med rätt folk. Fast det va en persom som jag sakna, men det säger jag inte ;)
Jag, Anna, Elin, Petter, Fredrik, Mikael och Robin vare som va där :)
Men kolla in http://lillkotten.bilddagboken.se o kolla in bilderna där ifrån resan :):)


Igår va jag, Larsa o Pörny o såg Petter på Statt, gillar inte han alls. Men jävel va bra han va :D
Han tog min hand oxå, wiiiie :)
Va kul faktiskt, o goo va jag oxå sa Anna ;)
Börja hemma hos mig :) Sen Statt,. Kul kul vare :D
Men det sluta ju inte riktigt som jag vile dock :(



Men men.., Ajja nu ska jag åka pukla efter bilen med Anna :D:D För vi äger!










Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0