Så typiskt...

Ja men elr hur. Tror att man är frisk o grejer, så får man öroninflammation mitt i allt oxå, orka va faan!!
Så in i helvete typiskt...

Grattis till Larsa iaf som klara teorin idag :):)

Ohhhh vill ha lördag :D Kul kul kul ska det bli :D
O helgen efter blire nog Nordman på Wickan, måste bara låna pengar av Fruktis då först ;)

Och på torsdag blire ju Valla, hmm... Vet inte vad jag tkr om att hela Valla och många från Letälv och Kga ska kolla på oss när vi spelar :P Men men, blir väl lite kul att flumma runt !


Nu vette fan vad jag ska göra, har bajj tråkigt, ring mig, hitta på nått med mig !





Bye,

Kommentarer
Postat av: Micke

tack ;) haha kul på altan igår;)

2008-02-03 @ 11:00:26
URL: http://pengabroder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0