,.

Idag besökte Hanna den stora staden Degerfors :) Så himla kul att ses igen !
Åkte ner till Degernäs Herrgård o käka, ruskigt gott o mysigt vare :)
Hoppas vi ses snart igen <3

För tillfället är jag hundvakt till Ella :D
Har vare de sen i fredas. Men i möra kommer Elin hem så då ska Ella hem...
Men hon är så underbar fan, vill ha kvar henne ;)

Imöra ska jag jobba. Inte så taggad på det för tillfället. Vill bara sova...
Annars är väl allt lungt just nu. Är skapligt uttråkad hela tiden...
Vill att du ska vara hos mig, sova hos mig, hålla om mig och bara tycka om mig.
Men icke då !

Nej nu vill jag att Fredrik ska ringa så jag kan köra hem han o Larsa, så jag och Ella kan få sova, för vi är trötta !








Du är bara änna litte söt.

Kommentarer
Postat av: elin

naa vad elak jag är som tar tillbaks min vove du! ;):P Tack för hjälpen! <3

2008-07-16 @ 15:06:22
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0