?

Va ett tag sen jag skrev känns det som.
Har haft annat att göra, och har undvikit att skirva här måste jag säga....
Ajja... Pinsamt det va igår då elr ?! Och fan idag me, herrejävlar asså :/

Nyss hemkommen från Elin. Hon, jag och Angelica skulle dra o bada, men vattnet va iskallt så vi sket i de o drog hem ist.
På freda då jävlar ! Då drar jag och Angelica till Götet för att se min Älskling :) Thå Thå Thå <3
Och sen nästa vecka äre dags för Putte, rätt gooit de ska bli fan :) Längtar !!

Denna helg blire lugnt, ska vara chaffis åt mor, far och Fredrik, alla vill ha skjuts :P


Nu ska ja döda våran boxer för den cp så jag kan inte kolla på tv !!!






Jag vill, jag vill ohh va jag vill !

Kommentarer
Postat av: elin

ÖH!? :O du glömde att du sa vara skjussis åt mig! ;) och jag gillar din boxer! ;) :P <3

2008-07-23 @ 23:15:29
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0