Skum !

OMG !
Jag älskar skum ! Haha :)
Kvällen börja med förfest hemma hos Elin, tsm med henne, Oskar, Aaron o Elin :)
Sen åkte vi in till Statt, där skummet väntade.
Vi var för många i bilen så jag fick sitta i bagaget :P Haha, va kul.
Där inne va det roligaste som hänt sen studenten :D Iaf av det jag kommer ihåg från gårdagen.
Känns som om jag borde ha ångest...
Vakna upp nyduschad i morse iaf, så antar att jag duscha när jag kom hem på natta :P
En sak vet jag iaf, att nästa gång jag ska hem en onsdag efter att ja festat så jag ha fixat minst tre som kan köra o hämta !!
Så i morse gick jag o Elin till MZ o käka. Underbart :)

Just ja, stackars lilla Ella :( Hon har skärt upp trampdynan så Elin o jag fick åka till veterinären i går, så fick han sy hennes tass. Så nu haltar lillstumpan :(

Btw så äre Aarons sista dag i Degerfors imöra :( Lite sorligt. Kommer fan sakna han.
Men om det går som Elin o jag vill så åker vi till han nästa år när han tar studenten :)

Jag är SJUKT shopping sugen !!!! Vill till Karlstad. Tack mor o far <3








Blev ingen 4a för nån av oss igår,.

Kommentarer
Postat av: elin

haha neej 4:orna tyks ligga lågt för stunden du! ;)

2008-07-11 @ 01:25:41
URL: http://tassel.blogg.se/
Postat av: angelica

hahah jaa verkar så, men det dröjer nog inte länge ;)

2008-07-11 @ 21:37:35
Postat av: elin

haha nää ^^

2008-07-23 @ 23:16:21
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0