...var det som att öppna en dörr och kliva in.

I fredags bar det av till Götebrog och Slottsskogsvallen för att se när Joakim Thåström var förband till Kent. Men för mig är han inget förband, för mig är och var han den stora finalen, allt, hela konserten, hela resan !
Han va så underbart bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och var han nöe snygg me eller, ojojoj !!
Denna konsert va det bästa jag har gjort denna sommar, kommer på samma nivå som studenten.
Kom typ precis fram till insläppet klockan 6. Sen vare bara att gå in o sätta sig i gräset o steka litte i solen innan min Älskling börja spela.
Nej jag kan inte säga mkt mer än att kvällen var underbar och oförglömlig :) <3
Va dock mindre gooit att gå upp halv 9 för att åka och jobba igår morse, när man hade sovit i ahh typ max 4 timmar. Vi kom ju hem as sent, kom i säng typ halv 5.

I fredas kom även min bror o hans barn hit :) Men dom åker hem i möra, lite tråkigt.
Ajja, gårdagen spenderade jag i en bil typ, den sluta hemskt.
Du har sjunkigt i mina ögon, du förtjänar inte längre min respekt, och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0