Buurn.

Denna dag har varit helt underbar :)
Åkte in till K-hamn o träffa Hanna.
Vi drog till Marieberg och käka lunch. Ruskigt gott vare :) Sen drog vi till Skärgården o käka glass o bara stekte i solen. Wunderbaaar !

Igår drog jag och Elin till Gottebol o bada med Ella, elr ja, det va mest Ella som bada :P
Sen tog vi sväng ut dit på kvälla igen med Anna oxå. Men då fan tog jag det första doppet för i år :)
Burr, va litte kallt asså.
Så himla gött att alla Degerforsare är hemma nu, är så tomt utan er :(

Imöra blire skola. Sen kommer mor o hämtar upp mig vid skolan och då drar vi till Götet :) Jag som kör faktiskt ! Ska bli najs :) Ska snacka litte jobb med min bror då me, om det går vägen så flyttar jag dirr !

Btw, min lillebror fyller 17 idag :) Grattis Fredrik <3






Give me a rose and kiss me godbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0