Det är jobbigt nu.

Första dan på jobbet. Gick jätte bra :) Va helt okej, inte så mkt o göra, men det är pengar :)
Sen kom jag hem, mådde dyng bajs verkligen :(
Men hade lovat Elin att passa Ella så jag åkte ner o hämta henne :)
Världens bästa vovve :D

Men nu sitter jag här, sjuk som ett as, o det är midsommar i möra...
Men om jag är sjuk i möra kommer jag endå inte missa nöe. En vanlig jävla svensk midsommar; spöregn och för mkt alkohol :P Haha !
Men lite duktig har jag allt vare nu på kvällskvisten. Har gjort iordning alla Tack-kort som jag ska skicka till alla som uppvakta mig under studenten :) Blev jätte fina, är gör nöjd faktiskt :)

Har bestämt mig för att gå till kyrkan ibland.
Kanske kommer må lite bättre då, skadar ju inte att pröva iaf.






Ja men det var ju trevligt,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0