Goooooit !

Ja goooit med Björn igår :)
Hade så fucking jävla as kul verkligen. Han va skit bra o göööör snygg ;) Haha !
Anna o jag ställde oss i kö för autograf såklart :D
Jag fick en på bröstet o en på armen :) Wiiiee !
Förfesta hos Linda, skit gullig tjej :) Sen blev de Statt.
När jag kom hem på natten så va mina fötter blodiga :( Folk trampa på en som fan.

Ska jobba imöra, Marie, min chef, ringde förut o fråga om jag kunde, tacka såklart ja ;D Sen blire väl Elin, som vanligt ;) Vi måste börja planera våran tripp till Stockholm på torsdag. Ska hämta en kille från USA på Alanda. Ska bli najs :)

Ja händer annars då? Inte så mkt, gråter ibland, för att Thå inte är här. Men i möra så ska jag beställa biljett så jag kan få se han i Göteborg :) Kanske sover hos han med, beror på om han skulle ha barnen elr inte. Vi får se, jag va välkommen iaf sa han :)

Nu ska jag sova, ska drömma om dig.







Jag vet att du vill,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0