Ja men grattis då,.

Ja igår tog alla i Degerfors och Karlskoga studenten. Grattis till er :)
Va på Letälv o kolla på alla när dom sprang ut.
Sen efter de så åkte jag hem till Jimmy, där fick vi mat o det va jätte trevligt :)
Hade ingenstans att förfesta sen så det sluta hemma hos Jimmy med Jimmy, såklart, Dick, Micke, Henke, Elin och ngra fler. Efter ett tag drog Elin, o sen alla andra tjejer, så jag blev själv med killarna. Haha ! Men vi hade jätte kul faktiskt :)
Sen vid 10 bar det av in till Statt, Student Statt :D
Asså hade så jävla kul fan. Har aldrig haft så kul på Statt tror ja :)
Det va lite sorligt oxå måste jag säga, snyft ! :(
Men annars så jävla kuuuuul !
Blev så jävla taggad själv nu :) Vill att det ska bli fredag, en hel vecka kvar ju :/

Sen så åkte ju mor o jag o kolla när min kusin Victor tog studenten i onsdags.
Det va trevligt :) Träffa även Mattias :D:D Och Chistoffer :)
Träffa ju även Richard, Tina, Pontus o Felicia såklart :)


Men men, idag är jag bakis as hell. Har nästan badat, o typ bara varit seg.






Miss you lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0